Dopravní podmínky Slovensko

Přepravní služba Geis Parcel CZ s.r.o.

Zajišťuje doručení objednaného zboží po celé SR. Zboží je doručeno během 1-2 dnů od expedice a to mezi 8 až 18 hodinou. V den expedice bude na e-mail uvedený v objednávce zasláno potvrzení o převzetí zásilky spolu s číslem zásilky a odkazem pro její on-line sledování. Na telefonické číslo uvedené na zásilce (etiketě) bude příjemci (fyzické osobě) avizováno chystané doručení zásilky. Toto avízo bude provedeno pracovníkem doručujícího dopravce (řidičem), nebo pracovníkem zákaznického centra, a to nejdříve v 7.30 hod. dne, během kterého má být zásilka doručena příjemci. Další pokus o doručení proběhne automaticky následující den na stejné adrese. Zásilku může příjemce přesměrovat na výdejní místa (viz služba „Doručení na výdejní místo – Geis Point“). Přesměrování je možné pouze u zásilek splňujících podmínky pro výdejní místa. Pro přesměrování a sledování zásilky je k dispozici webová aplikace umístěná na www.baliky.cz

 

Přepravní služba Geis CZ s.r.o. - CARGO

Je přepravní společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v SR. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující pracovní den.

Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním kódu zásilky na stránkách přepravní společnosti ZDE.

 

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde balík poškozen.

Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu na telefonu 353 220 334.

Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

chemfuture.cz
Kvalita zboží
Doba dodání 2 dny
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
96 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.chemfuture.cz
51 hodnocení